Terima kasih ..terima kasih

15 March, 2010

Terima kasih atas 18 jumlah penyertaan. Link anda telah dihantar kepada juri. InsyaAllah result saya akan keluarkan secepat mungkin (by this week)...Saya dah jengah ke semua blog peserta cuma mungkin ada yang saya tak dapat tinggal msg (puas tekan kat bahagian komen tu tapi tak keluar2 jugak). Di bawah senarai peserta  untuk lucky draw. Sila semak ye jika ada yang saya tercicir

  1. SujueZ
  2. Sarah
  3. Zai Kulim
  4. Fida
  5. Zie
  6. Yantz-yeem
  7. Akma
  8. Anin
  9. Umi Nor
  10. Mama Zharfan
  11. arissa.soleha
  12. Mamalyna
  13. Em's Family
  14. Nida
  15. Nur Irfan
  16. Segalanya kuterima
  17. Nana

Oh ye pasal hadiah misteri yang akan dipilih secara undi, inilah hadiahnya

Orange Onion Keeper


 Pic dari catalogue

Dan tak lupa saguhati penyertaan untuk SEMUA


akan dihantar melalaui email

**Hayatizain : Sesiapa yang terlupa meninggalkan jejak email dan sudi menerima voucher ini sila tinggalkan email anda di bahagian comments. Thank you  semua. 

1 comments:

Fida said...

Yati..saya ker yang tertinggal emel tu...qnafiza@yahoo.com.my...thanx a lot...